سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
محمدحسین زمانی[7]

ویرایش

"قربان محمدپور" کارگردان سینما و تلوزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران گفت: سینمای  ایران به دلایل مختلفی مخاطبان خود را از دست داده  که مهمترین علت این معضل، مدیریت ناصحیح و غیر اصولی است، همچنین وجود سخت گیری های بیش از حد و یا سانسورهای شدید از دیگر علل آن محسوب می شود. 
 
وی ادامه داد: هنگام ساخت یک فیلم سفارشی  مردم از تولیدات داخلی استقبال  نخواهند کرد و به طور طبیعی رو به سوی تولیدات غربی و خارجی می آورند.  
 محمدپور عنوان کرد: از جمله علل موقت فیلم ها، رسانه ها  تولیدات خارجی افزایش آثار با کیفیت و در عین حال اکران به موقع و منظم آنهاست این تولیدات  بیگانه با هدف تهاجم فرهنگی مخصوصا در ملل اسلامی ساخته و به زبانهای مختلف از جمله فارسی دوبله می شوند. 
 
 این کارگردان تصریح کرد: فیلمسازان خارجی با برنامه ریزی های دقیق و منظم توانسته اند به  اهداف خود که اختلاف افکنی بین ملل مسلمان و یا ایجاد  جنگ های داخلی در کشورهای اسلامی است برسند. 
 
 محمدپور افزود:  تمامی افرادی که از اینگونه تولیدات  استفاده می کنند و از جمله آنها مردم ایران اهداف غرب ناآگاه و بی اطلاع هستند و در اصل نوعی قربانی محسوب می شوند سینمای بیگانه  از جمله هالیوود با استفاده  از این  ناآگاهی و با تولید وسیع فیلم های جذاب و مخاطب بپسند ضمن القاء عقاید و افکار خود روند اهداف خود را سریع و سریعتر می کنند. 
 
 این کارگردان در مورد مقابله  فیلم سازان  ایرانی با اینگونه تولیدات اظهار داشت: فیلم سازان ایرانی در تولید آثار ارزشمند برای مقابله  با تولیدات مخرب خارجی موفق نبوده اند به علاوه نبود مدیریت مناسب و  برآورده نکردن انتظار مخاطب در سینما و فیلم ها باعث گریز تماشاچی از تولیدات داخلی و جذب آنها به فیلم ها  می شود.





مطلب بعدی : آغاز کارگاه های جنگ نرم بسیج اساتید در کرمانشاه از فردا        مطلب قبلی : تنگسیری:درایت رهبری در فتنه88حق را از باطل نمایان کرد




+ یه سایت مذهبی برای دانلود قالب وبلاگ مذهبی.